Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • Paydaş Kurumlar
  • TR
    • Türkçe
    • English
GÜVENLİ TRAFİK
GÜVENLİ TRAFİK
  • STRATEJİ BELGESİ

    Strateji Belgesi

    Bu Kısımda Karayolu Trafik Güvenliği Strateji Belgesi'nin Detayları Bulunmaktadır.

    • Önsöz
    • Yönetici Özeti
    • 1. Durum Değerlendirmesi
    • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
    • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
    • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
    • 5. Temel Değerlerimiz
    • 6. Metod ve Yöntem
    • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
      • Öncelikli Alanlar / Hız
      • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
      • Müdahale Alanları / Yönetim
      • Müdahale Alanları / Altyapı
      • Müdahale Alanları / Araçlar
      • Müdahale Alanları / Eğitim
      • Müdahale Alanları / Denetim
      • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
    • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
    • 9. Ölçme ve Değerlendirme
    • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
    • 11. Kaynakça
  • EYLEM PLANI

    Eylem Planı

    Bu Kısımda Karayolu Trafik Güvenliği Eylem Planının Detayları Bulunmaktadır.

    • 1. Öncelikli Alanlar
      • Aşırı Hız
      • İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
    • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
      • Trafik Güvenliği Yönetimi
      • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
      • Araçlar
      • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
      • Trafik Denetimleri
      • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon
  • KURUMSAL

    Kurumsal

    Kurumsal Doküman ve Bilgilerimize ek olarak Karayolu Trafik Güvenliği Stratejisi Kurul ve Gruplarına bu başlık altında ulaşabilirsiniz.

    • Eşgüdüm Kurulu
    • İzleme ve Yürütme Kurulu
    • İhtisas Grupları
      • 1- Öncelikli Alanlar
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
      • 3- Altyapı
      • 4- Araçlar
      • 5- Eğitim
      • 6- Denetim
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale
    • Mevzuat
      • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
      • Bakanlık Talimatı
      • Usul ve Esaslar
    • Kurumsal Yapılar Şeması
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNCEL

    Güncel

    Strateji Belgesi ve Eylem Planı ile ilgili gelişmeler ve kaydedilen ilerlemeler.

    • Gelişmeler ve İlerlemeler
      • Eşgüdüm Kurulu Toplantıları
      • İzleme ve Yürütme Kurulu Toplantıları
    • Haberler
    • Duyurular
  • YAYINLAR

    Yayınlar

    Güvenli Trafikle ilgili tüm Video, Oyun, Kitap, Makale ve Araştırmalara bu başlık altından ulaşabilirsiniz.

    • 2024-2027 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1-Öncelikli Alanlar İhtisas Grubu
      • 2-Trafik Güvenliği Yönetimi İhtisas Grubu
      • 3-Altyapı İhtisas Grubu
      • 4-Araçlar İhtisas Grubu
      • 5-Eğitim İhtisas Grubu
      • 6-Denetim İhtisas Grubu
      • 7-Kaza Sonrası Müdahale İhtisas Grubu
    • 2021-2023 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
      • 3- Altyapı Çalışmaları
      • 4- Araçlar Çalışmaları
      • 5- Eğitim Çalışmaları
      • 6- Denetim Çalışmaları
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
    • Birleşmiş Milletler
      • Deklarasyonlar
      • DSÖ
      • UNRSTF
      • GRSF
      • GRSP
      • UNCTAD
    • Avrupa Birliği
      • Avrupa Komisyonu
      • ERSO
      • ETSC
      • EuroRAP
      • ACEA
    • Diğer Ülkeler
    • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
    • Paydaş Kurum Yayınları
    • Kitap, Makale, Araştırma
    • Afiş - Broşür
    • Kamu Spotları
  • İLETİŞİM
Ara
  • STRATEJİ BELGESİ
    • Önsöz
    • Yönetici Özeti
    • 1. Durum Değerlendirmesi
    • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
    • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
    • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
    • 5. Temel Değerlerimiz
    • 6. Metod ve Yöntem
    • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
      • Öncelikli Alanlar / Hız
      • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
      • Müdahale Alanları / Yönetim
      • Müdahale Alanları / Altyapı
      • Müdahale Alanları / Araçlar
      • Müdahale Alanları / Eğitim
      • Müdahale Alanları / Denetim
      • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
    • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
    • 9. Ölçme ve Değerlendirme
    • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
    • 11. Kaynakça
  • EYLEM PLANI
    • 1. Öncelikli Alanlar
      • Aşırı Hız
      • İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
    • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
      • Trafik Güvenliği Yönetimi
      • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
      • Araçlar
      • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
      • Trafik Denetimleri
      • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon
  • KURUMSAL
    • Eşgüdüm Kurulu
    • İzleme ve Yürütme Kurulu
    • İhtisas Grupları
      • 1- Öncelikli Alanlar
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
      • 3- Altyapı
      • 4- Araçlar
      • 5- Eğitim
      • 6- Denetim
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale
    • Mevzuat
      • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
      • Bakanlık Talimatı
      • Usul ve Esaslar
    • Kurumsal Yapılar Şeması
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNCEL
    • Gelişmeler ve İlerlemeler
      • Eşgüdüm Kurulu Toplantıları
      • İzleme ve Yürütme Kurulu Toplantıları
    • Haberler
    • Duyurular
  • YAYINLAR
    • 2024-2027 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1-Öncelikli Alanlar İhtisas Grubu
      • 2-Trafik Güvenliği Yönetimi İhtisas Grubu
      • 3-Altyapı İhtisas Grubu
      • 4-Araçlar İhtisas Grubu
      • 5-Eğitim İhtisas Grubu
      • 6-Denetim İhtisas Grubu
      • 7-Kaza Sonrası Müdahale İhtisas Grubu
    • 2021-2023 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
      • 3- Altyapı Çalışmaları
      • 4- Araçlar Çalışmaları
      • 5- Eğitim Çalışmaları
      • 6- Denetim Çalışmaları
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
    • Birleşmiş Milletler
      • Deklarasyonlar
      • DSÖ
      • UNRSTF
      • GRSF
      • GRSP
      • UNCTAD
    • Avrupa Birliği
      • Avrupa Komisyonu
      • ERSO
      • ETSC
      • EuroRAP
      • ACEA
    • Diğer Ülkeler
    • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
    • Paydaş Kurum Yayınları
    • Kitap, Makale, Araştırma
    • Afiş - Broşür
    • Kamu Spotları
  • İLETİŞİM

Trafik Kazalarında Olay Yeri Yönetimi Çalıştayı

 

 
Trafik Kazalarında Olay Yeri Yönetimi Çalıştayı’nda konuşma gerçekleştiren Bakanımız Sn. Süleyman Soylu “Trafik teröründe de dünyada son on yılda, ‘can kayıplarını yüzde elli azaltma hedefini tutturan’ iki ülkeden biriyiz” dedi.
 
Bakanımız Sn. Süleyman Soylu Polis Akademisi Anıttepe Yerleşkesinde gerçekleştirilen “Trafik Kazalarında Olay Yeri Çalıştayı”na katıldı. Trafik kazalarının engellenmesi ve oluş nedenlerini inceleyen çalıştaya Bakanımız Sn. Süleyman Soylu’nun yanı sıra Emniyet Genel Müdürü Sn. Mehmet Aktaş, Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Başkanı Sn. Mehmet Yavuz ve Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanı (AFAD) Başkanı Sn. Yunus Sezer katıldı.
 

"Trafik Teröründe de Dünyada Son On Yılda, “Can Kayıplarını Yüzde Elli Azaltma Hedefini Tutturan” İki Ülkeden Biriyiz"


Çalıştayda konuşan Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, Türkiye karayollarının uluslararası standartta olduğunu ve acil müdahale imkanlarının yükseldiğini belirterek, “Bugün bizler bir trafik çalıştayı için bir aradayız. Hastane standartları yükselmiş, arama kurtarma standartları yükselmiş bir ülkede; trafik stratejisi ve eylem planı olan yani bu planı periyotlar halinde eylem planıyla bütünleştiren trafik verileri üzerinde detaylı analiz yapabilen, hedef koyan, bu hedefe tüm kurumları endesklemeye çalışan, konsantre etmeye çalışan, hedef tutturan; paydaş kurumları bir araya getirebilen, bilimin teknolojinin tüm imkanlarını kullanan, ortalama hız koridorundan kamera sistemlerine, drone ve helikopter denetiminden maket trafik araçlarına kadar pek çok tedbiri ve yöntemi hayata geçiren ve hepsinden de sonuç alan bir ülkede bugün çok önemli bir konuda bir trafik çalıştayı yapıyoruz. Dünkü acıların yaşandığı ülkedeyiz, ama emin olun, kapasite olarak, güç olarak ve sorunlara yaklaşım bakımından aynı ülke değiliz. Her akşam isim okunan terör meselesini de, trafik meselesini de, stratejik bir akılla yöneten, sonuç alan, silahlı terörü bitirme noktasına getirdiği gibi; trafik teröründe de dünyada son on yılda, “can kayıplarını yüzde elli azaltma hedefini tutturan” iki ülkeden biriyiz. Kesinlikle dünkü Türkiye değiliz. Çok başka ve yüksek bir noktadayız” ifadelerini kullandı.
 
Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, 2015 yılından bu yana araç ve nüfus sayısının arttığını, buna oranla kaza sayısında düşüş olduğuna dikkati çekerek, “2015’i 100 olarak kabul ettiğimizde nüfusumuz yüzde 11, trafikteki araç sayımız yüzde 27 artmış; ancak ölümlü kaza sayısı yüzde 50, can kaybı sayısı yüzde 47 azalmış. Türkiye’nin trafik terörüyle mücadelede getirdiği sonuç tam da budur. Nüfus artmış, araç sayısı artmış yarı yarıya buralarda bir azalma ortaya koyulmuş. Uluslararası bir standart olan yüz bin nüfus başına düşen can kaybı sayısı ise 2015’te 9,6’dı. 2020’de 5,8 oldu. 2021 sonu itibarıyla da 6,3. Tabi bu hesabı yaparken ülkemizde mukim bulunan yabancı sayısını dahil etmiyoruz. Avrupa’da ve dünyada yabancı sayısı buna dahildir. Dahil ettiğimizde yüz bin nüfus başına bizim 4,5-5 bandına geldiğimiz, Avrupa seviyesine yaklaştığımızda esas itibariyle bir realitedir. Esas itibarıyla bu insanlar da bir şekilde yaya, yolcu ve sürücü olarak trafikte bulundukları için hesaba dahil etmek gerekir ama bizim hesabımız içerisinde yok” diye konuştu.
 

“Maksadımız Sadece Ceza Kesmek Değildi, Uyarıcı Olduk, Rehberlik Yaptık”


Trafik konusunda stratejik davrandıklarını bildiren Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, gelişigüzel davranmadıklarını belirterek, “Sadece para cezalarını bir miktar arttırarak sonuç beklemedik. Stratejimizin üç ayağı vardı; birinci ayağında kazanın oluşmasını önlemek, ikinci ayağında oluşan kazada can kaybını önlemek ve üçüncü ayağında sürücü davranışlarını değiştirmek. Geleceğin yol kullanıcılarını doğru alışkanlıklarla yetiştirmek, yani bir taraftan farkındalık bir taraftan da eğitim. Kazaların oluşmasını engellemek için denetimi arttırdık. Ancak burada yüz yüze denetime ağırlık verdik. Maksadımız sadece ceza kesmek değildi, uyarıcı olduk, rehberlik yaptık. Sürücünün ayağını gazdan çekmesini veya dikkat dağınıklığından kurtulmasını sağlamaktı. Hem farkındalık hem denetimleri yaptık, tabi ki denetim arttıkça, işlem sayıları da, yüz yüze geldiğimiz insan sayıları da artı” şeklinde konuştu.
 

“Yollarda Gördüğünüz Kamera ve Aletler Çalışmaktadır”


Geçmiş dönemde trafikte yapılan işlem sayısı ile günümüzdeki verileri kıyaslayan Bakanımız Sn. Süleyman Soylu konuşmasına şöyle devam etti:

“2017’de trafikteki kusur sebebiyle yapılan işlem sayısı 10,5 milyondu, geçen yıl bu sayı 19,8 milyon olarak gerçekleşti. Bu yıl da 15,7 milyondur. Burada bir uyarıda bulunmak isterim. Bu yılki işlemlerin 3,8 milyonu elektronik plaka tanıma sistemiyle, 592 bini ise Kent Güvenlik Yönetim Sistemiyle (KGYS) tespit edilip yapılan işlemlerdir. Evet o yollarda gördüğünüz kamera ve aletler çalışmaktadır. Karadaki trafik denetimlerimize ek olarak havadan da denetim yaptığımızı huzurlarınızda söylemek isterim. 2017’de 107 saat helikopterle trafik denetimi yapıyorduk, bunu sürekli arttırdık ve 2021’de tam bin 441 saat uçuş gerçekleştirdik”

Bakanımız Sn. Süleyman Soylu ayrıca emniyet kemerinin önemine de dikkat çekti. Sürücüleri emniyet kemerine takılan ikaz sesi susturucularının takılmaması konusunda uyarıda bulundu. Emniyet kemerinin önemini belirten kampanyalar yapıldığını hatırlatan Bakanımız Sn. Süleyman Soylu, hem emniyet kemeri hususunda hem de yaya önceliği hususunda önemli mesafe kat edildiğini dile getirdi.
 
Programda konuşan AFAD Başkanı Sn. Yunus Sezer ise, AFAD’ın üstlendiği hususlara dikkati çekerek, “Öncelikle trafik kazalarına müdahale ve kurtarma eğitim kitabı ve eğitim müfredatını hazırladık. 200 AFAD personelimiz tüm AFAD il müdürlerini kapsayacak şekilde trafik kazalarına müdahale ve kurtarma eğitici eğitmeni olarak yetiştirildiler. Aynı şekilde ambulans, itfaiye ve AFAD birimlerinde görevli araç sürücülerine güvenli ve defansif sürüş eğitimleri verildi. Yine tatbikatlarla da birlikte bunları pekiştirmek içinde sürekli çalışma halindeyiz” diye konuştu.
 

STRATEJİ BELGESİ

  • Önsöz
  • Yönetici Özeti
  • 1. Durum Değerlendirmesi
  • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
  • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
  • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
  • 5. Temel Değerlerimiz
  • 6. Metod ve Yöntem
  • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
    • Öncelikli Alanlar / Hız
    • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
    • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
    • Müdahale Alanları / Yönetim
    • Müdahale Alanları / Altyapı
    • Müdahale Alanları / Araçlar
    • Müdahale Alanları / Eğitim
    • Müdahale Alanları / Denetim
    • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
  • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
  • 9. Ölçme ve Değerlendirme
  • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
  • 11. Kaynakça

EYLEM PLANI

  • 1. Öncelikli Alanlar
    • Aşırı Hız
    • İncinebilir Yol Kullanıcıları
    • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
  • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
    • Trafik Güvenliği Yönetimi
    • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
    • Araçlar
    • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
    • Trafik Denetimleri
    • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon

KURUMSAL

  • Eşgüdüm Kurulu
  • İzleme ve Yürütme Kurulu
  • İhtisas Grupları
    • 1- Öncelikli Alanlar
    • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
    • 3- Altyapı
    • 4- Araçlar
    • 5- Eğitim
    • 6- Denetim
    • 7- Kaza Sonrası Müdahale
  • Mevzuat
    • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
    • Bakanlık Talimatı
    • Usul ve Esaslar
  • Kurumsal Yapılar Şeması
  • Sıkça Sorulan Sorular

GÜNCEL

  • Gelişmeler ve İlerlemeler
    • Eşgüdüm Kurulu Toplantıları
    • İzleme ve Yürütme Kurulu Toplantıları
  • Haberler
  • Duyurular

YAYINLAR

  • 2024-2027 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
    • 1-Öncelikli Alanlar İhtisas Grubu
    • 2-Trafik Güvenliği Yönetimi İhtisas Grubu
    • 3-Altyapı İhtisas Grubu
    • 4-Araçlar İhtisas Grubu
    • 5-Eğitim İhtisas Grubu
    • 6-Denetim İhtisas Grubu
    • 7-Kaza Sonrası Müdahale İhtisas Grubu
  • 2021-2023 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
    • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
    • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
    • 3- Altyapı Çalışmaları
    • 4- Araçlar Çalışmaları
    • 5- Eğitim Çalışmaları
    • 6- Denetim Çalışmaları
    • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
  • Birleşmiş Milletler
    • Deklarasyonlar
    • DSÖ
    • UNRSTF
    • GRSF
    • GRSP
    • UNCTAD
  • Avrupa Birliği
    • Avrupa Komisyonu
    • ERSO
    • ETSC
    • EuroRAP
    • ACEA
  • Diğer Ülkeler
  • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
  • Paydaş Kurum Yayınları
  • Kitap, Makale, Araştırma
  • Afiş - Broşür
  • Kamu Spotları

İLETİŞİM

  • STRATEJİ BELGESİ
    • Önsöz
    • Yönetici Özeti
    • 1. Durum Değerlendirmesi
    • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
    • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
    • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
    • 5. Temel Değerlerimiz
    • 6. Metod ve Yöntem
    • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
      • Öncelikli Alanlar / Hız
      • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
      • Müdahale Alanları / Yönetim
      • Müdahale Alanları / Altyapı
      • Müdahale Alanları / Araçlar
      • Müdahale Alanları / Eğitim
      • Müdahale Alanları / Denetim
      • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
    • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
    • 9. Ölçme ve Değerlendirme
    • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
    • 11. Kaynakça
  • EYLEM PLANI
    • 1. Öncelikli Alanlar
      • Aşırı Hız
      • İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
    • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
      • Trafik Güvenliği Yönetimi
      • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
      • Araçlar
      • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
      • Trafik Denetimleri
      • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon
  • KURUMSAL
    • Eşgüdüm Kurulu
    • İzleme ve Yürütme Kurulu
    • İhtisas Grupları
      • 1- Öncelikli Alanlar
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
      • 3- Altyapı
      • 4- Araçlar
      • 5- Eğitim
      • 6- Denetim
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale
    • Mevzuat
      • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
      • Bakanlık Talimatı
      • Usul ve Esaslar
    • Kurumsal Yapılar Şeması
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNCEL
    • Gelişmeler ve İlerlemeler
      • Eşgüdüm Kurulu Toplantıları
      • İzleme ve Yürütme Kurulu Toplantıları
    • Haberler
    • Duyurular
  • YAYINLAR
    • 2024-2027 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1-Öncelikli Alanlar İhtisas Grubu
      • 2-Trafik Güvenliği Yönetimi İhtisas Grubu
      • 3-Altyapı İhtisas Grubu
      • 4-Araçlar İhtisas Grubu
      • 5-Eğitim İhtisas Grubu
      • 6-Denetim İhtisas Grubu
      • 7-Kaza Sonrası Müdahale İhtisas Grubu
    • 2021-2023 İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
      • 3- Altyapı Çalışmaları
      • 4- Araçlar Çalışmaları
      • 5- Eğitim Çalışmaları
      • 6- Denetim Çalışmaları
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
    • Birleşmiş Milletler
      • Deklarasyonlar
      • DSÖ
      • UNRSTF
      • GRSF
      • GRSP
      • UNCTAD
    • Avrupa Birliği
      • Avrupa Komisyonu
      • ERSO
      • ETSC
      • EuroRAP
      • ACEA
    • Diğer Ülkeler
    • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
    • Paydaş Kurum Yayınları
    • Kitap, Makale, Araştırma
    • Afiş - Broşür
    • Kamu Spotları
  • İLETİŞİM

Sosyal Medyada Takip Edin

  @TrafikEgm
2025 Güvenli Trafik
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız