Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • Paydaş Kurumlar
  • TR
    • Türkçe
    • English
GÜVENLİ TRAFİK
GÜVENLİ TRAFİK
  • STRATEJİ BELGESİ

    Strateji Belgesi

    Bu Kısımda Karayolu Trafik Güvenliği Strateji Belgesi'nin Detayları Bulunmaktadır.

    • Önsöz
    • Yönetici Özeti
    • 1. Durum Değerlendirmesi
    • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
    • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
    • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
    • 5. Temel Değerlerimiz
    • 6. Metod ve Yöntem
    • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
      • Öncelikli Alanlar / Hız
      • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
      • Müdahale Alanları / Yönetim
      • Müdahale Alanları / Altyapı
      • Müdahale Alanları / Araçlar
      • Müdahale Alanları / Eğitim
      • Müdahale Alanları / Denetim
      • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
    • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
    • 9. Ölçme ve Değerlendirme
    • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
    • 11. Kaynakça
  • EYLEM PLANI

    Eylem Planı

    Bu Kısımda Karayolu Trafik Güvenliği Eylem Planının Detayları Bulunmaktadır.

    • 1. Öncelikli Alanlar
      • Aşırı Hız
      • İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
    • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
      • Trafik Güvenliği Yönetimi
      • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
      • Araçlar
      • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
      • Trafik Denetimleri
      • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon
  • KURUMSAL

    Kurumsal

    Kurumsal Doküman ve Bilgilerimize ek olarak Karayolu Trafik Güvenliği Stratejisi Kurul ve Gruplarına bu başlık altında ulaşabilirsiniz.

    • Eşgüdüm Kurulu
    • İzleme ve Yürütme Kurulu
    • İhtisas Grupları
      • 1- Öncelikli Alanlar
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
      • 3- Altyapı
      • 4- Araçlar
      • 5- Eğitim
      • 6- Denetim
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale
    • Mevzuat
      • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
      • Bakanlık Talimatı
      • Usul ve Esaslar
    • Kurumsal Yapılar Şeması
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNCEL

    Güncel

    Strateji Belgesi ve Eylem Planı ile ilgili gelişmeler ve kaydedilen ilerlemeler.

    • Gelişmeler ve İlerlemeler
    • Haberler
    • Duyurular
  • YAYINLAR

    Yayınlar

    Güvenli Trafikle ilgili tüm Video, Oyun, Kitap, Makale ve Araştırmalara bu başlık altından ulaşabilirsiniz.

    • İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
      • 3- Altyapı Çalışmaları
      • 4- Araçlar Çalışmaları
      • 5- Eğitim Çalışmaları
      • 6- Denetim Çalışmaları
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
    • Birleşmiş Milletler
      • Deklarasyonlar
      • DSÖ
      • UNRSTF
      • GRSF
      • GRSP
      • UNCTAD
    • Avrupa Birliği
      • Avrupa Komisyonu
      • ERSO
      • ETSC
      • EuroRAP
      • ACEA
    • Diğer Ülkeler
    • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
    • Paydaş Kurum Yayınları
    • Kitap, Makale, Araştırma
    • Afiş - Broşür
    • Kamu Spotları
  • İLETİŞİM
Ara
  • STRATEJİ BELGESİ
    • Önsöz
    • Yönetici Özeti
    • 1. Durum Değerlendirmesi
    • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
    • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
    • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
    • 5. Temel Değerlerimiz
    • 6. Metod ve Yöntem
    • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
      • Öncelikli Alanlar / Hız
      • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
      • Müdahale Alanları / Yönetim
      • Müdahale Alanları / Altyapı
      • Müdahale Alanları / Araçlar
      • Müdahale Alanları / Eğitim
      • Müdahale Alanları / Denetim
      • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
    • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
    • 9. Ölçme ve Değerlendirme
    • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
    • 11. Kaynakça
  • EYLEM PLANI
    • 1. Öncelikli Alanlar
      • Aşırı Hız
      • İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
    • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
      • Trafik Güvenliği Yönetimi
      • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
      • Araçlar
      • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
      • Trafik Denetimleri
      • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon
  • KURUMSAL
    • Eşgüdüm Kurulu
    • İzleme ve Yürütme Kurulu
    • İhtisas Grupları
      • 1- Öncelikli Alanlar
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
      • 3- Altyapı
      • 4- Araçlar
      • 5- Eğitim
      • 6- Denetim
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale
    • Mevzuat
      • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
      • Bakanlık Talimatı
      • Usul ve Esaslar
    • Kurumsal Yapılar Şeması
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNCEL
    • Gelişmeler ve İlerlemeler
    • Haberler
    • Duyurular
  • YAYINLAR
    • İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
      • 3- Altyapı Çalışmaları
      • 4- Araçlar Çalışmaları
      • 5- Eğitim Çalışmaları
      • 6- Denetim Çalışmaları
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
    • Birleşmiş Milletler
      • Deklarasyonlar
      • DSÖ
      • UNRSTF
      • GRSF
      • GRSP
      • UNCTAD
    • Avrupa Birliği
      • Avrupa Komisyonu
      • ERSO
      • ETSC
      • EuroRAP
      • ACEA
    • Diğer Ülkeler
    • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
    • Paydaş Kurum Yayınları
    • Kitap, Makale, Araştırma
    • Afiş - Broşür
    • Kamu Spotları
  • İLETİŞİM

5. Temel Değerlerimiz

 

Sosyal, ekonomik, kültürel, teknik ve teknolojik gelişmeler çerçevesinde boru hatlarının kullanıldığı, hızlı trenlerin öne çıktığı ve hava taşımasının artık rutin olarak kabul edildiği bir ulaşım anlayışı, ulaşım modları olarak adlandırılan karmaşık ulaştırma sistemlerinin günümüzdeki temelini oluşturmaktadır. Bu bağlamda, 2023 vizyonu;42 ülkemizin her alanda verimliliği artırarak, milli teknoloji hamlesiyle uluslararası düzeyde rekabet gücü kazanmasına yönelik daha fazla değer üreten bir ekonomik ve sosyal kalkınma sürecinin, hukukun üstünlüğü, güçlü demokrasi ile korunan ve geliştirilen temel hak ve hürriyetler, ekonomide istikrar ve sürdürülebilirlik, beşeri, sosyal ve mekânsal gelişme alanlarında refahın artışı ve adil paylaşımı ile süreklilik arz eden bir gelişmişlik yönelimi olarak ortaya konulmuştur.

Trafik güvenliğinin sağlanmasına ilişkin tüm çalışmalarda özünden kopmadan ve değerlerinden taviz vermeden teknolojik ilerlemenin ve inovatif çalışmaların yapılabilmesine imkan veren değerler toplamı, trafik güvenliği çalışmalarına hâkim kılınmalıdır.

Trafik güvenliği temel değerleri şunlardır;

1.İnsan odaklı, çevreye duyarlı ve sürdürülebilir

2.Hukuka uygun, toplumsal ve etik değerlere saygılı

3.Bilgi, teknolojiye dayalı ve inovasyona açık

4.Hesap verilebilir, tarafsız ve güvenilir

5.Etkin, sürekli ve yoğun

6.Yerli, milli ve özgün

7.İşbirliğine açık, uluslararası alanda öncü ve örnek

 

1. İNSAN ODAKLI, ÇEVREYE DUYARLI VE SÜRDÜRÜLEBİLİR
 

İnsanın, kâinatın özü ve dünyayı güzelleştiren şerefli bir varlık olduğu anlayışından hareketle, trafik güvenliğinin sağlanmasının nihai amacının insanın korunması olduğunu ifade etmektedir.

İnsanın en önemli hayat bileşeni olan çevrenin ve tabiatın korunması, tüm trafik güvenliği faaliyetlerinde var olan kaynakları bir yandan kullanırken, diğer yandan mevcut kaynakları gelecek kuşakların da kullanılabilmesi için korunmaları gerektiği kaygısının taşınmasını ifade etmektedir.

2. HUKUKA UYGUN, TOPLUMSAL VE ETİK DEĞERLERE SAYGILI
 

Trafik güvenliği alanında yapılan tüm çalışmaların, planlama, müdahale ve tedbirlerin hukuka uygun, toplumsal ve etik değerlere saygılı olması önem arz etmektedir.

Karayolu trafik güvenliği faaliyetlerinin yol ve çevresini kapsayan altyapı çalışmaları, araçların üretimi ve diğer tüm aşamalarını kapsayan ve diğer mühendislik alanlarını da içine alan teknik çalışmalar, trafik güvenliği alanındaki örgün ve yaygın eğitim faaliyetleri ile tanıtım ve kampanyalar, trafik güvenliğinin tüm unsurlarının denetimi ile kaza sonrası müdahale ile kazazedelerin bakım, tedavi ve rehabilitasyonu aşamalarının tamamında hukuk sistemimizin temel kaidelerine, mevzuata, toplumumuzun binlerce yıldır süregelen değerlerine ve uluslararası kabul görmüş etik kurallara uygun davranışlar sergileneceğini ifade etmektedir.

3. BİLGİ, TEKNOLOJİYE DAYALI VE İNOVASYONA AÇIK

Trafik güvenliği alanında günümüze kadar yapılan tüm çalışmaların, araştırmaların, akademik ve bilimsel yazın ile bu alanda üretilen tüm bilgi birikiminin ülkemiz trafik güvenliğine sunulması, durmaksızın mesafe kat eden teknik ve teknolojik gelişmelerin insanlarımızın can ve mal güvenliğini sağlamak bağlamında kullanılmasından geri durulmamasını ve ilim ile teknolojinin ekonomik ve toplumsal yarar sağlayacak şekilde yenilenmesi sürecinin trafik güvenliğine uyarlanmasını ifade etmektedir.

4. HESAP VERİLEBİLİR, TARAFSIZ VE GÜVENİLİR

Trafik güvenliğinin sağlanmasında görevli olan tüm paydaşların görev, yetki ve sorumluluklarını yerine getirdikleri esnada, bu iş ve işlemlere ilişkin çeşitli usul ve yöntemlerle denetlenmelerini ifade eden hesap verilebilirlik kavramının, tarafsızlıkla desteklendiği durumlarda, güvenilirliğinin arttığını ifade etmektedir. Kamu hizmetini en uygun koşullarda sunma gayreti içerisinde olan tüm Bakanlık, Kurum ve Kuruluşlar, Milletimizin devlete sağladığı tüm imkanları en etkin ve verimli şekilde yine milletin faydasına kullanmaktadır.

5. ETKİN, SÜREKLİ VE YOĞUN

Devletimizin kaynaklarının en iyi şekilde değerlendirilerek en iyi ve en optimum sonucun alınmasını, güvenli sistemin paydaşı olan tüm kurum ve kuruluşların maksimum düzeyde trafik güvenliğinin sağlanmasına çaba göstererek Strateji Belgesi kapsamında Eylem Planlarına dayalı olarak gerçekleştirilecek çalışmaların sonucunda tüm amaç ve hedeflerin yerine getirilmesini ifade etmektedir. Güvenli Sistem Yaklaşımı’na uygun olarak trafik güvenliğinde 4 E kuralı gereği, mühendislik (altyapı, yol, çevre ve araçlar), eğitim (örgün, yaygın ve kampanyalar), denetim (polis ve jandarma denetimi ile birlikte mühendislik, eğitim ve kaza sonrası yardım unsurlarının tamamındaki denetlemeler) ve kaza sonrası müdahale (bakım, tedavi ve rehabilitasyon) alanlarında görevleri bulunan tüm Bakanlık, Kurum ve Kuruluşların sorumluluklarını aksatmadan etkin, sürekli ve yoğun olarak çalışmalar yapmasını ifade etmektedir.

6. YERLİ, MİLLİ VE ÖZGÜN

Dışa bağımlılık yerine, ülkeye ve millete özgü unsurların tüm üretim mekanizmalarında yine ülkenin ve milletin yükselmesi ve ilerlemesi amacıyla kullanılmasını, en iyi görev ve hizmetin yerine getirilerek en yüksek katma değerin sağlanmasını ifade etmektedir. Trafik güvenliğinin sağlanmasında gerek bilgi, gerekse teknik veya teknolojik boyutta, dış ülkelerde üretilen hiçbir unsura ihtiyaç duymadan tüm gelişimimizi kendimize özgü unsurlar ile sağlayabilmemizi anlatmaktadır.

7. İŞBİRLİĞİNE AÇIK, ULUSLARARASI ALANDA ÖNCÜ VE ÖRNEK

Uluslararası camiada, ait olduğumuz coğrafyada ve köklerimizin dayandığı iklimlerde saygın ve bilinir olmanın anahtarı çok çalışıp kaliteli ürünler ortaya konulmasından geçmektedir. Ülkemizde trafik güvenliğinin sağlanarak vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğinin sağlanması, üyesi olduğumuz Birleşmiş Milletler ve diğer uluslararası kuruluşların dikkatini çekmesinin ve ülkemizin konumunu güçlendirmesinin yanı sıra, bizimle aynı yöntemleri takip ederek işbirliği geliştirmek isteyen dost ve kardeş coğrafyalarda da karşılık bulmasını ifade etmektedir.

 

 

STRATEJİ BELGESİ

  • Önsöz
  • Yönetici Özeti
  • 1. Durum Değerlendirmesi
  • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
  • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
  • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
  • 5. Temel Değerlerimiz
  • 6. Metod ve Yöntem
  • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
    • Öncelikli Alanlar / Hız
    • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
    • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
    • Müdahale Alanları / Yönetim
    • Müdahale Alanları / Altyapı
    • Müdahale Alanları / Araçlar
    • Müdahale Alanları / Eğitim
    • Müdahale Alanları / Denetim
    • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
  • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
  • 9. Ölçme ve Değerlendirme
  • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
  • 11. Kaynakça

EYLEM PLANI

  • 1. Öncelikli Alanlar
    • Aşırı Hız
    • İncinebilir Yol Kullanıcıları
    • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
  • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
    • Trafik Güvenliği Yönetimi
    • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
    • Araçlar
    • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
    • Trafik Denetimleri
    • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon

KURUMSAL

  • Eşgüdüm Kurulu
  • İzleme ve Yürütme Kurulu
  • İhtisas Grupları
    • 1- Öncelikli Alanlar
    • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
    • 3- Altyapı
    • 4- Araçlar
    • 5- Eğitim
    • 6- Denetim
    • 7- Kaza Sonrası Müdahale
  • Mevzuat
    • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
    • Bakanlık Talimatı
    • Usul ve Esaslar
  • Kurumsal Yapılar Şeması
  • Sıkça Sorulan Sorular

GÜNCEL

  • Gelişmeler ve İlerlemeler
  • Haberler
  • Duyurular

YAYINLAR

  • İhtisas Gruplarının Çalışmaları
    • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
    • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
    • 3- Altyapı Çalışmaları
    • 4- Araçlar Çalışmaları
    • 5- Eğitim Çalışmaları
    • 6- Denetim Çalışmaları
    • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
  • Birleşmiş Milletler
    • Deklarasyonlar
    • DSÖ
    • UNRSTF
    • GRSF
    • GRSP
    • UNCTAD
  • Avrupa Birliği
    • Avrupa Komisyonu
    • ERSO
    • ETSC
    • EuroRAP
    • ACEA
  • Diğer Ülkeler
  • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
  • Paydaş Kurum Yayınları
  • Kitap, Makale, Araştırma
  • Afiş - Broşür
  • Kamu Spotları

İLETİŞİM

  • STRATEJİ BELGESİ
    • Önsöz
    • Yönetici Özeti
    • 1. Durum Değerlendirmesi
    • 2. Trafik Güvenliği Misyonumuz
    • 3. Trafik Güvenliği Vizyonumuz
    • 4. Kılavuz İlkerlerimiz
    • 5. Temel Değerlerimiz
    • 6. Metod ve Yöntem
    • 7. Alınacak Tedbirler ve Yapılacak Çalışmalar
      • Öncelikli Alanlar / Hız
      • Öncelikli Alanlar / İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Öncelikli Alanlar / Kaza Kara Noktaları
      • Müdahale Alanları / Yönetim
      • Müdahale Alanları / Altyapı
      • Müdahale Alanları / Araçlar
      • Müdahale Alanları / Eğitim
      • Müdahale Alanları / Denetim
      • Müdahale Alanları/Kaza Sonrası
    • 8. Trafik Güvenliğinin Geleceği
    • 9. Ölçme ve Değerlendirme
    • 10. İzleme ve Değerlendirme Göstergeleri
    • 11. Kaynakça
  • EYLEM PLANI
    • 1. Öncelikli Alanlar
      • Aşırı Hız
      • İncinebilir Yol Kullanıcıları
      • Kaza Kara Noktalarının İyileştirilmesi
    • 2. Müdahale Gerçekleştirilecek Alanlar
      • Trafik Güvenliği Yönetimi
      • Altyapı: Yol ve Yol Çevresi
      • Araçlar
      • Yol Kullanıcılara Yönelik Eğitimler
      • Trafik Denetimleri
      • Kaza Sonrası Müdahale, Bakım ve Rehabilitasyon
  • KURUMSAL
    • Eşgüdüm Kurulu
    • İzleme ve Yürütme Kurulu
    • İhtisas Grupları
      • 1- Öncelikli Alanlar
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi
      • 3- Altyapı
      • 4- Araçlar
      • 5- Eğitim
      • 6- Denetim
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale
    • Mevzuat
      • Cumhurbaşkanlığı Genelgesi
      • Bakanlık Talimatı
      • Usul ve Esaslar
    • Kurumsal Yapılar Şeması
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNCEL
    • Gelişmeler ve İlerlemeler
    • Haberler
    • Duyurular
  • YAYINLAR
    • İhtisas Gruplarının Çalışmaları
      • 1- Öncelikli Alanlar Çalışmaları
      • 2- Trafik Güvenliği Yönetimi Çalışmaları
      • 3- Altyapı Çalışmaları
      • 4- Araçlar Çalışmaları
      • 5- Eğitim Çalışmaları
      • 6- Denetim Çalışmaları
      • 7- Kaza Sonrası Müdahale Çalışmaları
    • Birleşmiş Milletler
      • Deklarasyonlar
      • DSÖ
      • UNRSTF
      • GRSF
      • GRSP
      • UNCTAD
    • Avrupa Birliği
      • Avrupa Komisyonu
      • ERSO
      • ETSC
      • EuroRAP
      • ACEA
    • Diğer Ülkeler
    • Diğer Uluslararası Kuruluşlar
    • Paydaş Kurum Yayınları
    • Kitap, Makale, Araştırma
    • Afiş - Broşür
    • Kamu Spotları
  • İLETİŞİM

Sosyal Medyada Takip Edin

  @TrafikEgm
2021 Güvenli Trafik
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız